Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Korozja, zabezpieczenia antykorozyjne jak to wygląda w O III

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Korozja, zabezpieczenia antykorozyjne jak to wygląda w O III

    masz rację, trochę uogolniłem w odniesieniu do tej zakichanej cyny eko...
    e39 530i + e46 320d

  • #2
    Korozja, zabezpieczenia antykorozyjne jak to wygląda w O III

    Siemka

    Chciałbym byście pisali w tym temacie o problemach z korozją, zabezpieczeniem antykorozyjnym jeśli ktoś gdzieś coś zobaczył?

    Będę chciał łyknąć 5E na wyprzedaży rocznika 2015 i ten temat bardzo mnie interesuje.

    Komentarz


    • #3
      Nie wiem jak z korozją bo moja ex O3 była za nowa, ale jeśli chodzi o zabezpieczenie antykorozyjne samych dolnych progów w O3 to nie jest za ciekawie. Chodzi mi dokładnie o miejsca do podnoszenia auta. Już po pierwszym podnoszeniu gumo-podobna masa którą są pokryte te progi cała popękała i zaczęła odpadać. Progi też się powyginały. Niech inni się wypowiedzą bo na pewno nie jeden zmieniał koła
      JEST >>> O2FL by Lockin

      BYŁA >>> O3 1.8 TSI by Lockin
      BYŁA >>> S2FL 2015 by Lockin
      BYŁA >>> O3 Black 2013 by Lockin
      BYŁA >>> O2 Tour 2011 by Lockin

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez lockin
        Nie wiem jak z korozją bo moja ex O3 była za nowa, ale jeśli chodzi o zabezpieczenie antykorozyjne samych dolnych progów w O3 to nie jest za ciekawie. Chodzi mi dokładnie o miejsca do podnoszenia auta. Już po pierwszym podnoszeniu gumo-podobna masa którą są pokryte te progi cała popękała i zaczęła odpadać. Progi też się powyginały. Niech inni się wypowiedzą bo na pewno nie jeden zmieniał koła
        u mnie po kilku podnoszeniach nic takiego się nie dzieje - progi proste, guma cała, ale ja zawsze przez gumę podnoszę.
        Jeśli pomogłem - kliknij "pomógł" ! Pozdrawiam

        Komentarz


        • #5
          Ja to się zastanawiałem czy w pierwszym tygodniu nie pojechać i zawalić całego podwozia porzadną antykorozją. Nie wiem tylko co na to producent i gwarancja.
          Biały działkowóz

          Komentarz


          • #6
            Fabia ma to samo przy progach, jak zmieniałem koła to pierwsza wymiana była bez gumy i szybko podkładem w spraju malowałem aby ruda nie szalała. Teraz tylko z guma wymieniam tak wiec lepiej uważać z podnoszeniem auta.

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez Kapitan Snuja
              Ja to się zastanawiałem czy w pierwszym tygodniu nie pojechać i zawalić całego podwozia porzadną antykorozją. Nie wiem tylko co na to producent i gwarancja.
              dogadaje sie z dealerem gdzie bedziesz serwisowac autko, ze wszystkim idzie sie dogadac byle TYLKO u nich serwisowac auto.
              a nie lepszy garaż :?: na noc, na jesień i zimę :?:
              O3 RS 2,0 TDI DSG + Columbus+DAB+, Canton, ACC z FA, LA itd, itp.
              -----------------------------------------------------
              Moja eReSka

              Aktualne Personal POI: teraz taniej na POIfantastic.eu

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez maol72
                Zamieszczone przez Kapitan Snuja
                Ja to się zastanawiałem czy w pierwszym tygodniu nie pojechać i zawalić całego podwozia porzadną antykorozją. Nie wiem tylko co na to producent i gwarancja.
                dogadaje sie z dealerem gdzie bedziesz serwisowac autko, ze wszystkim idzie sie dogadac byle TYLKO u nich serwisowac auto.
                a nie lepszy garaż :?: na noc, na jesień i zimę :?:
                Garaż mam, ale chyba małżonka mnie wysiudała już z niego.
                Biały działkowóz

                Komentarz


                • #9
                  dokładnie jak pisze lockin .Nawet podnoszenie przez gumę uszkadza konserwację w tych miejscach,i to jest niestety nawet w pierwszych octaviach.Ja kupiłem bitex i zamalowałem grubo te miejsca i jest spokój
                  Lepiej być szczęśliwym i bogatym niż nieszczęśliwym i biednym

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez lockin
                    . Progi też się powyginały.
                    OIII jest tak odchudzona że wygina się od samego patrzenia na nią :diabelski_usmiech A progi .... to jeżeli chcesz podnieś czymś innym niż fabryczny lewarek to radzę uważać, bo progi są tak ukształtowane , że nie ma za co podłożyć.
                    Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez AdamB
                      OIII jest tak odchudzona że wygina się od samego patrzenia na nią
                      Obadaj ALfa Romeo Giulietta.... to jest odchudzone.... wciskach paskę i jest "brzdęk" jak konserwa po szprotach w pomidorach, w porównaniu z tym to Octa jest pancerna.... no ale co zrobić moja żona kocha tą AR :evil:
                      "Seks: Śniadanie mistrzów" - James Hunt

                      Komentarz

                      POWRÓT NA GÓRĘ
                      Pracuję...
                      X